Verzamelaars beoordelen ons op Google_review_logo met 4.4 / 5 four_and_a_half_star_ranking

Inloggen

Welkom

0800 500 52
Uw winkelwagen is leeg

 

1. BESTELLING EN LEVERING

Vraag: Hoe kan ik een bestelling bij Het Belgische Munthuis plaatsen?

U kunt uw bestelling via onze website plaatsen. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u ook per email een voorlopige orderbevestiging. Indien u deze niet ontvangt, adviseren wij u contact op te nemen met onze Klantendienst. Dit kan via het emailadres info@munthuis.be of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 078 / 790 002 (lokaal tarief).

Vraag: Hoe maak ik een klantaccount bij Het Belgische Munthuis aan?
U kunt via de website www.munthuis.be gratis een klantaccount aanmaken. Indien u een of meerdere producten in uw winkelwagentje heeft geplaatst en u klikt op “bestellen”, zullen uw persoonsgegevens worden gevraagd. Hierbij kunt u aangeven dat u een klantaccount wilt aanmaken. Een wachtwoord mag u zelf bedenken.

Vraag: Wat zijn de voordelen van een klantaccount bij Het Belgische Munthuis?
Indien u een klantaccount heeft aangemaakt, kunt u direct en gemakkelijk bestellen. Uw persoonsgegevens staan dan al bij ons geregistreerd. Ook heeft een u een duidelijk overzicht van uw bestellingen.

Vraag: Bezorgt Het Belgische Munthuis ook producten in buitenland?
Spijtig genoeg worden alleen bestellingen uitgeleverd op Belgische adressen. Bestellingen met een afleveradres buiten België worden niet verwerkt.

Vraag: Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
Na ontvangst van uw order streven wij er naar om uw bestelling binnen 5 dagen te verzenden. Bij sommige bestellingen kan het soms wat langer duren i.v.m. de levertijden van onze leveranciers.

Vraag: Kan ik ook bij u langskomen om een bestelling op te halen / te zien etc.?
Spijtig genoeg hebben wij geen winkels en daarom kunnen onze bestelling alleen per post worden verstuurd.

Vraag: Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen uw bestelling via Bpost. Over het algemeen worden de zendingen via de brievenbus bezorgd. Mocht de zending niet door de brievenbus passen en de postbezorger trof u niet thuis aan, dan ontvangt u een Bpost afwezigheidsbericht waarmee de zending op het dichtstbijzijnde postkantoor afgehaald kan worden.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het totale bestelbedrag. Voor orders met een bestelwaarde onder 99 euro zullen wij 4,95 euro voor verzending in rekening te brengen. Voor orders met een bestelwaarde hoger dan 99 euro is de verzending geheel gratis. Sommige campagnes vormen hier een uitzondering op. Dit staat duidelijk bij de aanbieding aangegeven.


2. RETOURNEREN EN RUILEN

Vraag: Wat moet ik doen als mijn bestelling incompleet of beschadigd is aangekomen?

Bij een onvolledige of beschadigde zending verzoeken wij u om direct contact op te nemen met onze Klantendienst. Dit kan via het emailadres info@munthuis.be of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 078 / 790 002 (lokaal tarief).

Vraag: Heb ik bij Het Belgische Munthuis garantie op mijn artikelen?
Ja, voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Indien uw klachten over uw bestelling heeft, vernemen wij dit graag binnen 14 dagen na ontvangst.


3. BETALEN

Vraag: Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Afhankelijk van de bestelwaarde in combinatie met uw betaalhistorie ontvangt u de producten met een overschrijvingsformulier of vragen wij een voorschot. In het geval van een overschrijvingsformulier kunt u de ontvangen producten binnen 14 dagen na factuurdatum betalen. Indien u een voorschotfactuur van ons ontvangt worden de bestelde producten verstuurd nadat het verschuldigde bedrag bij ons op de rekening is bijgeschreven.

Vraag: Waarom ontvang ik twee overschrijvingsformulieren bij mijn bestelling?
Het overschrijvingsformulier aan de rechterkant is voor het product dat u geleverd heeft gekregen. Het overschrijvingsformulier aan de linkerkant is voor het product dat u geleverd heeft gekregen inclusief de aanbieding die bovenaan het formulier staat vermeld.

Vraag: Wat is het rekeningnummer van Het Belgische Munthuis?
IBAN: BE24 3631 9333 0538
BIC: BBRUBEBB


4. RETOURNEREN EN ANNULEREN

Vraag: Hoe kan ik mijn bestelling veilig retourneren?
U kunt tot 14 dagen na factuurdatum uw product kosteloos en veilig retourneren met het bijgeleverde retourlabel. U dient het label over de adresdrager van de ontvangen zending te plakken. De zending kunt u inleveren bij een Bpost punt. Tevens vragen wij u om contact op te nemen met onze Klantendienst via het emailadres info@munthuis.be of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 078 / 790 002 (lokaal tarief) zodat we op hoogte zijn van de retourzending. Ook in geval u het retourlabel niet meer in u bezit hebt, kunt u contact opnemen met onze Klantendienst welke u zullen voorzien van een nieuw label.

Vraag: Wat houdt een reserveringsservice in?
Een reserveringsservice is een reeks waarbij u elke maand geheel vrijblijvend een munt of herdenkingsuitgifte toegestuurd krijgt. Indien u een product niet wenst te houden, neemt u binnen de 14 dagen contact op met onze Klantendienst. Zij helpen uw bestelling veilig en kosteloos terug te sturen.

Vraag: Hoe kan ik de speciale reserveringsservice behorende bij mijn verzameling annuleren?
U kunt contact opnemen met onze Klantendienst via het emailadres info@munthuis.be of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 078 / 790 002 (lokaal tarief) en zij zullen zonder enige discussie op ieder moment uw verzameling voor u stopzetten.


5. PROMOTIEMATERIAAL           

Vraag: Wat moet ik doen als ik e-mail aanbiedingen wil ontvangen?
Via onze website kunt u zich aanmelden voor de ontvangst van de e-mailnieuwsbrief. Hierdoor profiteert u van speciale kortingen en ontvangt u altijd het laatste nieuws.U kunt ook de e-mailnieuwsbrief ontvangen wanneer u nog niets bij Het Belgische Munthuis heeft besteld.

Vraag: Wat moet ik doen als ik geen post of telefonische aanbieding meer wil ontvangen?
Wanneer u geen post of telefonische aanbiedingen wenst te ontvangen, kunt u dat telefonisch doorgeven aan onze Klantendienst op het telefoonnummer 078 / 790 002 (lokaal tarief) of per email via info@munthuis.be.

Vraag: Wat moet ik doen als ik geen e-mail aanbiedingen meer wil ontvangen?
U kunt zich afmelden door onderaan de nieuwsbrief 'afmelden' aan te klikken.

Skarbnica NaradowaMynthuset SverigeNarodni PokladniceLondon Mint OfficeSamlerhuset NorgeLatvijas Monetu NamsSuomen MonetaEesti Mundiari

Session pixel